"I've never thought my opinions were more important than anyone else's... but they are as important." Bono (U2)

segunda-feira, setembro 26, 2005

Uma, duas folgas...

Comecei hoje as primeiras horas dos meus dias de folga. Estou de rastos e já devia estar a dormir. Mas não me apetece. Com tanta coisa para fazer nas próximas 48 horas, acho que não devia perder tempo a dormir. Mas amanhã, sei que vou pensar que não devia ter de acordar... E depois, sei que elas vão passar a voar. Mas por que começo já a preocupar-me com isso!!!! Repito: por que é que o dia só tem 24 horas????

3 Comments:

Blogger Tery Robertson said...

Hi, I was just checking out your blog. You have a great blog here! I'm definitely going to bookmark you!
I have an online businesses blog. It covers online businesses related stuff. Check it out if you'd like. Thanks

1:44 da manhã

 
Blogger juniper67 said...

100 blogs in 100 days, day 33: Energy Drink Reviews
Day 33 of 100 blogs in 100 days goes along way to justifying the theory that there is truly a blog for everyone and everything, from Dan Mayer.
Great blog site!! Bookmarked it.

I have a indigo children site/blog.
It pretty much covers indigo children related stuff.

Come see mine if you get time.

1:45 da manhã

 
Blogger charlote said...

se precisares de ajuda... o meu dia tem mais horas...

4:34 da tarde

 

Enviar um comentário

<< Home